پرینتر شارپ

پرینتر شارپ

ساخت وبلاگ

امکانات وب

روش ریست فکتوری آیفون 13

در زمان هایی نیاز می باشد که آیفون 13 خود را ریست فکتوری نمایید و با بازنشانی کارخانه (ریست فکتوری) تمام داده های خصوصی شما پاک می شود.

در این آموزش روش ریست فکتوری آیفون 13 را توضیح خواهیم داد.

توجه داشته باشید که قبل از ریست کردن آیفون 13 خود مطمئن شوید که یک نسخه پشتیبان از دستگاه خود دارید.

که می‌توانید با استفاده از iCloud، Finder (در Mac) یا iTunes (در ویندوز) از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

همچنین می توانید با استفاده از Quick Start داده ها را مستقیماً از آیفون 13 به دستگاه جدید انتقال دهید.

توجه داشته باشید که بعد از تهیه نسخه پشتیبان باید حالت Find My iPhone را غیرفعال کنید.

با این کار دستگاه، از شبکه Find My اپل که موقعیت مکانی دستگاه شما را در صورت گم شدن یا دزدیده شدن ردیابی می کند، خارج می شود.

که برای انجام این کار، ابتدا Settings را باز کنید و روی نام Apple ID خود ضربه بزنید.

سپس به مسیر  Find My > Find My iPhone بروید و سوئیچ گزینه Find My iPhone را بر روی Off قرار دهید.

روش ریستارت کردن آیفون 13 با دکمه های سخت افزاری 

برای ریستارت کردن آیفون با استفاده از دکمه های سخت افزاری خود دستگاه، ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید.

برای انجام این کار دکمه Side (سمت راست آیفون) و دکمه افزایش صدا (در سمت چپ) را فشار داده و نگه دارید.

با این کار بعد  از مدتی نوار لغزنده Slide to Power Off را بر روی صفحه نمایش خواهید دید.

که برای خاموش کردن آیفون 13 دایره در نوار لغزنده به سمت راست بکشید.

در نهایت با فشار و نگه داشتن دکمه Side (سمت راست دستگاه) آیفون خود را روشن کنید، تا لوگوی اپل را در مرکز صفحه مشاهده نمایید

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 131 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 20:56

3 ویژگی مهم آیفون 13 پرو مکس که علاقمندان به تکنولوژی را هیجان زده می‌کند

این‌بار این امکان برای شما فراهم شده است که آیفون ۱۳ را در مدل‌های مختلف، همراه با ویژگی‌های بهینه‌سازی شده دریافت کرده و چندین سال از آن‌ها استفاده کنید.

می‌دانید که گوشی‌های آیفون پشتیبانی طولانی مدتی از نسخه‌های جدید سیستم‌عامل iOS دارند و شما نیز می‌توانید به این اکونومی وارد شوید. حال ما قصد داریم که به سه ویژگی مهم آیفون ۱۳ پرو مکس بپردازیم که یقینا شما را مجاب به خرید این نسخه خواهد کرد.

صفحه نمایش بزرگ‌تر همراه با فناوری ProMotion 

می‌دانید که صفحه نمایش ۶.۷ اینچی آیفون ۱۳ پرو مکس از همه مدل‌های این سری بزرگ‌تر است و همین مورد، تماشای محتواهای رسانه‌ای و تجربه‌ بازی را در آن بهینه‌تر می‌کند. خرید آیفون 13 پرو مکس سبب می‌شود که بتوانید از قابلیت پروموشن در این صفحه نمایش هم بهره برده از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی برای عملکرد روان‌تر انیمیشن‌ها و اسکرول‌ بهتر استفاده کنید.

قیمت iphone 13 pro max از همه مدل‌های دیگر بالاتر است و می‌توانید از مدل ۱۲۸ گیگابایتی که ۱۰۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است، شروع کرده و به نسخه‌های بالاتر و حتی یک ترابایتی هم برسید. قیمت آیفون 13 پرو مکس ارزش پرداخت بالایی دارد و حتی دارندگان نسخه سال گذشته هم می‌توانند از این ارزش خرید بالا بهره ببرند. فراموش نکنید که این مدل بهترین و گران‌ترین گوشی سری است و همه امکانات برتر آیفون در آن جای گرفته است. صفحه نمایش آن دارای فناوری ناچ کوچک‌تری است و می‌توانید بار دیگر از فیس آی دی برای باز کردن قفل گوشی استفاده کنید.

IPHONE 13 PRO MAX که محصول تازه نفس کمپانی اپل است، یک نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی از نوع Super Retina XDR OLED دارد که در پرچمداران پیشین نیز شاهد حضور آن بودیم اما این بار نمایشگر استفاده شده در ۱۳ پرو مکس با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز به میدان رقابت پا گذاشته است. اگر با نمایشگر های گوشی های همراه تا حدودی آشنا باشید می دانید که عددی که برای نرخ تازه سازی ثبت می شود، نشانگر میزان روانی تصاویر در صفحه نمایش است که به صورت معمول این میزان از کم به زیاد ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز می باشد. رفرش ریت مورد قبول برای پرچمداران ۹۰ است و تعداد کمی از این مدل ها با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی تولید می شوند. این در حالی است که کمپانی اپل با این که در طراحی و تولید پرچمداران مدعی است، ۱۲ پرو مکس را که نماینده منحصر به فردش بود، با رفرش ریت ۶۰ هرتز روانه بازار کرد. پس می توان گفت که نمایشگر آیفون ۱۳ پرومکس تا این جا یک چراغ سبز را برای خود روشن کرده است. در این گوشی شاهد کوچک شدن ناچ روی نمایشگر به میزان ۲۰ درصد هستیم که همین امر سبب شده تا نسبت بدنه به نمایشگر در پنل جلویی ۸۷.۸ درصد باشد و این پیشرفت کوچکی به نسبت ۱۲ پرومکس خواهد بود.

رزولوشن این صفحه نمایش ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ و تراکم پیکسلی آن ۴۵۷ است. این به معنای تصاویری بسیار واقعی، روان با رنگ بندی گسترده می باشد که لذت استفاده از نمایشگر را برای شما به یک تجربه بی نظیر تبدیل می کند.

نمایشگر آیفون ۱۳ پرومکس دارای گواهینامه HDR10 بوده و از دالبی ویژن پشتیبانی می کند. حداکثر روشنایی در این مدل ۱۲۰۰ نیت است که سبب می شود شما یه نمایشگر فوق العاده داشته باشید. تا این جا متوجه شدیم که آیفون ۱۳ پرومکس دارای یک صفحه نمایش فوق العاده است.

عملکرد عالی تراشه A15 

تراشه A15 امسال علیرغم اینکه با همان فناوری ۵ نانومتری طراحی شده است، اما تعداد ترانزیستورهای بیشتری نسبت به سال گذشته دارد و عملکردی شگرف مخصوصا نسبت به بهترین تراشه گوشی‌های اندرویدی، یعنی اسنپ دراگون دارد. این تراشه نسبت به A14 سال گذشته هم بهبود در عملکرد دارد و پردازنده گرافیکی آن نسبت به مدل‌های استاندارد آیفون ۱۳، یک هسته بیشتر دارد. این موضوع سبب می‌شود که هنگام تجربه بازی، شرایط بهتری را تجربه کرده و به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای، از این گوشی استفاده کنید.

پردازنده مرکزی این گوشی توانایی اجرای بدون لگ و مشکل برنامه‌ها و بازی‌ها را دارد و بیشترین سرعت را هنگام رندر یک فیلم 4K با برنامه‌های مختلف به شما خواهد داد. اپل همیشه در زمینه طراحی تراشه گوشی سرآمد همه شرکت‌ها بوده است و توانسته است که این عملکرد را امسال با فاصله بیشتری نسبت به گوشی‌های اندرویدی و محصولات رقیب حفظ کند.

امکان خرید اقساطی گوشی‌های آیفون ۱۳ را همراه با تمام مد‌ل‌های حافظه ذخیره‌سازی و طیف رنگی در اختیار شما قرار داده است. می‌توانید قیمت آیفون 13 را در مدل‌های مختلف بررسی کرده و یک گزینه عالی برای خود برگزینید. قیمت iphone 13 pro  در مدل‌های مختلف و رنگ‌های جالب‌تر در اختیار شما قرار دارد و تنها با پرداخت ۴۰ درصد مبلغ کل، می‌توانید صاحب آن شده و مابقی پول را نیز به‌صورت اقساطی و در بازه زمانی ۳ الی ۱۲ ماه پرداخت کنید.

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 171 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 20:54

بررسی گوشی آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو سومین آیفون جدیدی است که به تازگی توسط اپل رونمایی شده است. از قرار معلوم گوشی اپل ایفون ۱۳ پرو (iPhone 13 pro) به روز رسانی‌های قابل توجهی دارد، اما از لحاظ طراحی و ظاهری اینطور نیست. بنابراین در بررسی گوشی آیفون 13 پرو نگاهی به مشخصات کلی این تازه‌وارد اپل می‌اندازیم.

گوشی اپل iPhone 13 pro به تازگی رونمایی شده است و از لحاظ ظاهری شبیه آیفون 12 سال گذشته به نظر می‌رسد. با همان گوشه‌های گرد، لبه‌های مربع شکل و پشت و جلوی صاف. اما اگر بخواهیم به سایر جزئیات آن توجه کنیم نکات جالب دیگری مشاهده می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایفون سیزده و مشخصات ایفون ۱۳ پرو ادامه با این مقاله همراه باشید.

تفاوت گوشی های اکتیو و نات اکتیو یا Active و Not-Active در چیه؟ 

قبل از پاسخ به این سوال باید به این نکته اشاره کنیم که هر دو اصطلاح نات اکتیو (Not-Active) و نان- اکتیو (Non-active) در مورد گوشی‌های آیفون بکار می‌روند.

بعضی از گوشی‌ها از نظر تولید کننده یا اپل استور کشور مبداً برای صادر شدن به کشور دیگر ممکن است مسائل حقوقی و محدودیت هایی داشته باشند به همین دلیل اپل استورهای کشور مبداً برای مثال( امارات) پلمپ گوشی‌ها را باز و روشن می‌کنند و بعد گوشی آماده صادر شدن به هر کشوری می‌شود. به اصطلاح لاک شبکه کشور مبدأ باز می‌شود.

از‌این‌رو تنها پلمپ این گوشی‌ها باز شده ولی دلیل بر کار کرده بودن این گوشی‌ها نیست و از نظر سخت‌افزاری و نرم افزاری کاملاً با گوشی‌های Not-Active  یا به عبارت دیگر Non-active یکسان هستند. این گوشی‌ها یک بار روشن شده؛ اما در ایران و با کد رجیستری کشور ما فعال‌سازی نشده که نشان دهنده اینست که گوشی نو است.

در مقابل گوشی‎‌های نات اکتیو (یا نان-اکتیو) به هیچ عنوان روشن نشده و گوشی به صورت پلمپ به دست خریدار می‌رسد و همچنین با چک کردن سریال نامبر گوشی در سایت اپل این پیغام که گوشی تابحال روشن نشده را دریافت خواهید کرد. 

مورد دیگری که شاید ذهن خیلی از افراد را به خود مشغول کرده، تفاوت قیمتی این دو است. می‌بایست گفت تنها دلیل آن مطمئن‎‌تر بودن گوشی‌های Not-Active است، ولی اگر گوشی خود را از فروشگاه‌های معتبر و با گارانتی معتبر خریداری کنید جای هیچ گونه نگرانی نیست.

جالب است بدانید که 95 درصد از مدل‌های جدید آیفونی که وارد بازار ایران می‌شوند به صورت اکتیو هستند و این حق مشتری است که جزئیات گوشی که خرید می‌کند را بداند. قبل از خرید فروشنده موظف است به شما بگوید گوشی اکتیوست یا اکتیو نشده، چون اختلاف قیمتی این دو در کشور مبداً بیش از 5 درصد است.

مشخصات گوشی آیفون 13 پرو 

پردازنده: A15 بیونیک 5 نانومتری شش هسته‌ای اپل

گزینه‌های حافظه: 128، 256، 512 گیگابایت و یا 1 ترابایت

نمایشگر: پروموشن (ProMotion) 6.1 اینچی، OLED، رزولوشن 1170 در 2532

20 درصد ناچ کوچک‌تر

دوربین: لنز اصلی 12 مگاپیکسل، اولترا واید 12 مگاپیکسل، فوکوس خودکار، ماکرو و تله فوتو با زوم سه برابر

باتری: باتری بزرگ‌تر با 1.5 ساعت عمر بیشتر باتری در هر بار شارژ

قیمت آیفون 13 پرو : 128 گیگابایت 949 پوند، 256 گیگابایت 1049 پوند، 512 گیگابایت 1249 پوند، 1 ترابایت 1449 پوند

تاریخ عرضه ایفون ۱۳ پرو : پیش فروش‌های اپل از 17 سپتامبر، دستگاه‌ها از 24 سپتامبر ارسال می‌شوند.

مشخصات ایفون ۱۳ پرو از نظر نرم افزار 

دیگر همه با نرم افزار محبوب و روان آیفون آشنایی دارید و ایفون ۱۳ پرو نیز به جدیدترین نسخه iOS یعنی iOS 15 مجهز شده است. این سیستم عامل که به روان بودن و سبک بودن مشهور است، تا کنون رضایت تمامی کاربران خود را جلب کرده است. در نسخه‌های جدید نیز آیفون ارتباط گوشی به کامپیوتر را آسان‌تر از قبل کرده و مانند گوشی‌های اندرویدی با یک کابل ساده و بدون هیچ اپلیکیشنی می‌توانید به فایل‌های عکس و فیلم خود دسترسی داشته باشید یا آن‌ها را به کامپیوتر شخصی خود یا بالعکس انتقال دهید. امنیت نیز در آیفون 13 پرو چندین برابر شده و قابلیت‌ها و ویژگی‌های جالبی نیز به آن اضافه شده است. سازگاری نرم افزار و سخت افزار در گوشی آیفون ۱۳ پرو بسیار عالی بوده و شاید یک از بهترین‌های امسال باشد. از جمله تغییرات مهم iOS 15 می‌توان به بهبود نوتیفیکیشن‌ها و حالت فوکوس، امکانات جدید فیس‌تایم، هوش ماشینی در برنامه Photos، قابلیت‌های جدید در برنامه weather و Wallet، آپدیت برنامه مسیریابی maps اشاره کرد. همچنین از نظر ظاهری نیز دچار تغییراتی شده است.

به طور کلی اپل تغییرات زیادی در دستگاه‌های خود نشان داده است. به این ترتیب، به لطف تراشه جدید بیونیک A15 گوشی اپل iPhone 13 proسرعت بیشتری نسبت به نمونه سال گذشته دارد و ناچ آن هم باریک‌تر است. به علاوه رونمایی ایفون ۱۳ پرو می‌توان گفت که از لحاظ ظاهری هم نسبتاً مدرن‌تر است. باتری بزرگ‌تر را هم می‌توان به این مجموعه تغییرات اضافه کرد. قیمت تقریبی ایفون ۱۳ پرو با توجه به میزان حافظه از  900 تا 1200 پوند متغیر است.

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 195 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 20:50

آموزش نصب اندروید روی آیفون

این مقاله برای آن دسته کاربران آیفون نوشته شده است که عاشق آیفونشان هستند، اما در عین حال نمی توانند نسبت به قابلیت های سیستم عامل اندروید بی تفاوت باشند.اگر رویای اجرای اندروید روی آیفون خود را داشته اید، باید بدانید که این رویا به حقیقت پیوسته است

سوال: آیا ممکن است که سیستم عامل اندروید را روی آیفون نصب کرده و به دلخواه میان دو سیستم عامل iOS  و اندروید جا به جا شویم؟

شاید به جرات بتوان رقابت میان Mac و ویندوز و از طرفی iOS و اندروید را جنگ فناوری های نوین دانست. iOS  و اندروید، سیستم عامل هایی هستند که روی موبایل ها اجرا می شوند و دسته های عظیمی از طرفداران را در سرتاسر جهان جذب خود کرده اند.

هر کدام از این سیستم عامل ها دارای نقاط ضعف و نقاط قوت هستند. برای مثال iOS ها کاربرپسند تر و ایمن تر از اندروید هستند. از طرف دیگر می بینیم که می توان اندروید را بهتر از iOS شخصی سازی کرد و  این سیستم عامل روی طیف وسیعتری از وسایل هوشمند اجرا می شود.حال تصور کنید هر دوی این سیستم عامل ها را بتوان روی یک دستگاه هوشمند اجرا کرد و از نقاط قوت هر کدام از این سیستم عامل ها در کنار هم استفاده کرد. برای اطلاع دقیق تر از نقاط ضعف و قوت هر کدام از این سیستم عامل ها می توانید “کالبد شکافی سیستم عامل های موبایل” را مطالعه بفرمایید.

در این مقاله قصد داریم نحوه ی نصب سیستم عامل اندروید (و یا سیستم عامل iDroid که نسخه ای از اندرویدها هستند که برای آیفون ها ساخته شده اند) را روی یک آیفون جیلبریک شده، آموزش دهیم. اگر دوست ندارید آیفون خود را برای نصب سیستم عامل اندروید جیلبریک کنید؛ می توانید تا ارائه ی خروجی پروژه ی کیک استارتر با نام “چشم هوشمند” منتظر بمانید.خروجی این پروژه قاب جدیدی از آیفون ها است برای همین منظور استفاده خواهد شد. چشم هوشمند قابی طراحی شده برای آیفون ها است که به شما اجازه می دهد از یک وسیله ی اندروید کوچک در طرف دیگر قاب آیفون استفاده کنید و از این طریق به هر دو سیستم عامل روی یک قاب گوشی دسترسی داشته باشید.

روش اول: با استفاده از اپ ‌استور موجود بر روی گوشی (این روش خود شامل 8 مرحله می‌باشد)

1- اپ استور خود را باز کنید: آیکون برنامه اپ استور که به شکل یک حرف A لاتین در داخل یک دایره است، معمولاً در صفحه اصلی قرار دارد. آن را پیدا کنید، روی آن ضربه زده و برنامه را باز کنید.

2- برنامه مورد نظر خود را پیدا کنید:

برای این کار 2 راه وجود دارد. روش اول به صورتی است که اگر برنامه‌ی خاصی را مورد نظر دارید با استفاده از جستجو،  آن را تایپ کنید. همان‌طور که می‌بینید بعد از تایپ برنامه‌های روی صفحه زیر فیلد جستجو پیشنهاد می‌شود. اما اگر اسم برنامه را نمی‌دانید و دنبال یک برنامه هستید بر روی جستجو ضربه بزنید دسته‌بندی‌هایی از برنامه برای شما ظاهر می‌شود با توجه به برنامه خودتان روی دسته‌بندی مورد نظر کلیک کنید.

3- برای دانلود بر روی برنامه ضربه‌ بزنید: روی تصویر برنامه ای را که می‌خواهید به گوشی خود اضافه کنید ضربه بزنید و برای دانلود اقدام کنید.

4- بر روی Details ضربه بزنید: با این گزینه می‌توانید اطلاعات بیشتری را به دست آورید.

5- بر روی Reviews ضربه بزنید: به کمک این گزینه می‌توانید تجربه‌ها و نظرات کاربران را در مورد این برنامه مرور کنید.

برای مشاهده برنامه‌های مشابه با برنامه‌ای که در حال حاضر مشاهده می‌کنید، بر روی گزینه Related ضربه برنید.

6- بر روی GET ضربه بزنید تا برنامه دانلود شود:

اگر برنامه‌ای که دانلود می‌کنید رایگان است بر روی GET ضربه بزنید و شما به Apple ID خود وصل شده و برنامه را دانلود می‌کنید و در صورت نداشتن Apple ID آن را ایجاد کرده و دانلود کنید.

اما اگر برنامه مورد نظر شما رایگان نباشد باید ابتدا به Apple ID خود اعتبار اختصاص داده و آن را خریداری کنید.

7- بر روی Install  ضربه زده و برنامه را نصب کنید.

 8- بر روی Open  ضربه بزنید: هنگامی که برنامه را نصب می‌کنید یک آیکون جدید به صفحه اصلی شما اضافه می‌شود و از طریق آن می‌توانید برنامه را باز کنید.

آیا راهی برای نصب برنامه های اندرویدی روی آیفون وجود دارد؟ 

آیفون و اندروید دو سیستم مختلف هستند، بنابراین گرفتن برنامه های اندروید در آیفون (iPhone 7 و iPhone 6S) غیرممکن است. در اصل، برنامه های آیفون فقط مخصوص کاربران آیفون است. و برنامه های اندروید عمدتا برای تلفن های اندرویدی طراحی شده اند. همچنین، شما نمی توانید برنامه هایی را نصب کنید که مجاز و متعلق به اپل نباشند. با این حال ، به دلیل سرعت روزافزون نوآوری در فن آوری، راه حل های این معضل کم کم پیدا شدند. بدون تلاش ، پول و زمان ، هیچ چیز بزرگی وجود ندارد که مانع از نصب برنامه های اندرویدی روی سخت افزار اپل شود.

راهنمای گام به گام نحوه دریافت برنامه های اندروید در iOS 

شبیه ساز را دانلود کنید.

شبیه ساز را نصب کنید.

برنامه های اندروید را دانلود کنید.

به تنظیمات، عمومی، ذخیره سازی آیفون یا ذخیره سازی iPad بروید. این صفحه لیستی از برنامه های نصب شده شما و همچنین میزان استفاده از فضای محلی را به شما نشان می دهد. روی یک برنامه در این لیست ضربه بزنید و برای حذف آن روی گزینه «حذف برنامه» ضربه بزنید.

https://printer-sharp.niloblog.com/p/6/%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%84%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.html

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 165 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 20:47

سیستم بایگانی ریلی چیست؟

 سیستم های ذخیره سازی و بایگانی ریلی یک راه حل علمی برای ذخیره حجم زیادی از موارد بایگانی در فضای محدود است. سیستم های بایگانی ریلی نیز به عنوان قفسه های غلتکی، قفسه بندی ریلی، قفسه های متحرک ریلی و قفسه های موبایل کتابخانه شناخته می شوند.

ایده ی سیستم بایگانی ریلی ایده ی ساده ایی است، به این ترتیب که یک سری کمد یا واحدهای قفسه بندی را روی پایه چرخدار قرار می دهند که روی ریل های نصب شده در کف قرار دارد. اولین سیستم دارای یک عمل کشش اولیه بود که یک دسته ثابت در انتهای کمدها به صورت قفسه بندی کشویی در امتداد ریل ها در کف استفاده می کردند. بعد از آن، کمدهای سیار به سیستم چرخ دنده مجهز شدند که به وسیله آن می توانستند دسته های انتهای هر واحد قفسه بندی را چرخانده و قفسه را از چپ به راست سوق داد.

مشخصات فنی بایگانی ریلی 

همانطور که میدانید این سیستم تماماً فلزی می باشد و کیفیت این مواد اولیه که در مشخصات فنی بایگانی ریلی تمام تولید کنندگان موجود است، عمر سیستم ما را تضمین می کند. بیشترین متریالی که در ساخت این محصول مورد استفاده قرار میگیرد ورق های فلزی می باشد که در دو نوع گرم و سرد مورد استفاده قرار میگیرد. این ورق ها چه در نوع سرد و چه در نوع گرم دارای بهترین متریال در دنیا می باشند و سطحی صاف و بدون هرگونه موج و از همه مهمتر تغییر ضخامت دارند.

ورق گرم یا سیاه 

محصولات نورد گرم به علت تماس با اتمسفر هوا سطح غیر براقی دارند؛ به همین دلیل به آن ها ورق سیاه هم گفته میشود.

ورق گرم یکی از پر استفاده ترین محصولات فولادی در صنایع مختلف می باشد که تولید کنندگان زیادی در داخل و خارج کشور دارد. این ورق بر اساس ویژگی ها و مشخصات تولید در کارخانه، مشخصات ظاهری و آلیاژ به کار رفته در تولید آن، به انواع مختلفی دسته بندی میشود. طبیعتاً محصولات هر کارخانه با دیگر کارخانه ها متفاوت است و کیفیت های مختلفی دارد که مشخص کننده کیفیت سیستم می باشد.

پرکاربرد ترین ورق های گرم، ورق های ST37 و ST52 می باشد که از نظر ساختاری با یکدیگر متفاوت اند و بنا به نیاز مورد استفاده قرار میگیرند.

مهمترین کاربرد این ورق در صنعت جهت تامین مواد اولیه در بخش عظیمی از پروفیل هاست. مجموعه جهان بایگان نیز از ورق گرم در تولید پروفیل های سیستم بایگانی ریلی استفاده می کند. موارد استفاده این شرکت از این ورق به شرح ذیل است:

شاسی سقف (از قوطی پروفیل با ضخامت ۲ میلیمتر( شاسی کف ( از قوطی پروفیل با ضخامت ۲ میلیمتر( نبشی های عرض ۴ به ضخامت ۳ میلیمتر)

این ورق ها از بهترین تولید کننده خریداری شده و در پروسه ساخت مورد استفاده قرار میگیرد. هر گونه نقص و کاستی در این ورق ها باعث بی کیفیتی آن شده و از عمر سیستم تولیدی با این متریال می کاهد..

چه تفاوتهایی بین قفسه ثابت و متحرک وجود دارد؟ 

الف. با حذف راهرو‌‌‌‌های متداول در قفسه‌‌‌‌های ثابت حدود 80% به ظرفیت فضای موجود اضافه میشود.

ب. وجود فضای بسته در کل سیستم مانع ورود گرد و خاک، حشرات موذی و ... شده؛ عمر اسناد بایگانی را افزایش میدهد.

ج. بدلیل داشتن درب و قفل مرکزی امنیت اسناد به مراتب افزایش پیدا میکند.

د. زیبایی محیط را با توجه به رنگ آمیزی دلخواه مشتری افزایش داده، محیط را مطبوع تر مینماید.

ه. طبقه بندی مدارک را تسهیل میکند.

تحولات جدید در سیستم های بایگانی ریلی

آخرین روند کار اداری، از جمله کاهش استفاده از کاغذ به دلیل دیجیتالی شدن، به گسترش استفاده از سیستم های بایگانی ریلی در محل های کار کمک کرده است. سیستم های بایگانی متحرک مناسب برای فضاهای کاری انعطاف پذیر، مانند واحد اداری، برای ذخیره طیف گسترده ای از مواد در یک منطقه جمع و جور طراحی شده اند. این سیستم ها شامل فضایی برای یخچال ها، فضای ذخیره سازی رختکن، صفحه نمایش مسطح و قفل وسایل شخصی است.

 

 

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 152 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 20:42

انواع بایگانی ریلی و قفسه ریلی

در این نوشتار با انواع مختلف سیستم قفسه ریلی از جمله بایگانی ریلی فلزی و MDF و نوع مکانیکال و هوشمند اشنا میشوید، همچنین با اشاره به مشخصات فنی و کاربردهای مختلف انواع آن همراه شما در انتخاب صحیح تر هستیم.

سیستم قفسه ریلی که جهت بایگانی انواع مختلف اسناد، مدارک، وسایل از پوشه و زونکن گرفته تا فرش و پنلهای آزمایشگاهی، براساس ظاهر و کارایی تقسیم بندی میگردد.

بسیار حائز اهمیت است که شما خریداران عزیز، انواع مختلف این سیستم آرشیوی را بشناسید تا با شناخت کامل، خریدی دقیقتر جهت سیستم بایگانی خود داشته باشید.

انواع بایگانی ریلی از نظر ظاهری 

اگر بخواهیم این محصول را از لحاظ ظاهری تقسیم بندی نمائیم به دو نوع کلی تمام فلز و ترکیب فلز و چوب (MDF) میتوان اشاره داشت.

نمایندگی فروش بایگانی ریلی با گرد آوری تجهیزات پیشرفته و متخصصین صنعت تولید تجهیزات بایگانی ریلی و ملزومات اداری مفتخر به تولید انواع قفسه بایگانی و قفسه ریلی از قبیل :

قفسه بایگانی ریلی مکانیکی، قفسه بایگانی ریلی برقی ، قفسه بایگانی ریلی الکترونیکی، قفسه بایگانی ریلی اتوماتیک، قفسه بایگانی ریلی فوق سبک ، قفسه ریلی کتابخانه اسناد و تولید انواع سیستم های قفسه بایگانی و  کمد بایگانی اسناد ثابت ، انواع سیستم های قفسه انبار (قفسه ثابت و قفسه ریلی متحرک) فایل نقشه ریلی و ملزومات اداری از قبیل پوشه، زونکن و...

سیستم بایگانی از مهمترین بخش های بایگانی هر سازمانی است که به فضای موجود و حجم بایگانی، دسترسی به اسناد و... همیشه مورد توجه بوده است. سیستم های بایگانی در ابتدا به صورت قفسه بایگانی ثابت بودند که با پیشرفت این صنعت به قفسه بایگانی ریلی مبدل گردیدند. در قفسه بایگانی ریلی فضای خالی راهروهای قفسه بایگانی ثابت حذف گردیده و به فضای بایگانی افزوده می شود. کابین های قفسه بایگانی به واسطه قرار گرفتن ریل در ذیل آن ها به یکدیگر چسبیده و با کمک نیروی محرکه انواع قفسه بایگانی از قبیل : قفسه بایگانی ریلی مکانیکی، قفسه بایگانی ریلی الکترونیکی ، قفسه ریلی اتوماتیک (هوشمند) بر روی ریل ها جا به جا میگردند و در واقه راهروها تبدیل به یک راهرو متغیر در بین کابین ها می شود.

 قفسه ریلی هوشمند 

بایگانی ریلی هوشمند نیز آخرین ورژن طراحی شده برای سیستم بایگانی ریلی میباشد، این سیستم علاوه بر آنکه تمامی امکانات سیستم بایگانی ریلی نیمه هوشمند را دارا میباشد، از طریق اتصال سیم یا بی سیم (Wireless) به ویندوز متصل و از طریق نرم افزار بایگانی ریلی طراحی اختصاصی نمایندگی فروش بایگانی ریلی ، عملیات جستجوی پرونده و همچنین دسترسی مستقیم به بایگانی فراهم میشود.

https://printer-sharp.niloblog.com/p/4/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B2.html

در نهایت نظر به آنکه پیچیدگی های این محصول مختلف میباشد، کارشناسان نمایندگی فروش بایگانی ریلی  همه روزه آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان جهت انتخاب بهترین سیستم قفسه ریلی میباشند.

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 190 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 20:39

معرفی انواع کابل نسوز

به کابل‌هایی که در برابر حرات و دما می‌توانند مقاومت بالایی از خود به نمایش بگذارند کابل نسوز می‌گویند. موارد استفاده این کابل‌ها در مکان‌هایی است که حرارت و یا آتش وجود دارد. معمولا این کابل‌ها را از جنس سیلیکون تولید می‌کنند. در هنگام تولید این کابل‌ها از پلیمر فاقد هالوژن استفاده می‌شود به همین دلیل است که گاز‌های سمی کمی را از خود به محیط اطراف ساطع می‌کنند.

این کابل‌‌ها می‌توانند که مدار اصلی را حفظ کنند و در برابر ضربه‌های فیزیکی که به آن‌ها وارد می‌شود، مقاومت کنند. به همین دلیل در مدارات برقی می‌توانند که مدت زمان طولانی از عملکرد صحیح برخوردار باشند. میزان دمایی که این کابل‌ها می‌توانند تحمل کنند 200 الی 250 درجه سانتی‌گراد است. اساسا به هر میزانی که دمای محیط به 250 درجه سانتی‌گراد نزدیک‌تر باشد

مدت زمانی که کابل می‌تواند تحمل کند، بسیار کمتر می‌شود. این کابل‌ها علاوه بر تحمل بالا دما و نسوز بودن در برابر مواد شیمیایی، شرایط نامناسب جوی، روغن‌ها، شعه‌های ماوراء بنفش و… می‌توانند که سازگاری بسیار مناسبی از خود به نمایش بگذارند. از جمله کاربرد‌های کابل‌ نسوز می‌توان به کوره‌ها، دکل‌های نفتی، هیتر‌های الکتریکی، تجهیزات کنترل کننده هوا، واگن‌های راه آهن، سیستم‌های روشنایی، صنایع کشتی سازی، اجاق‌ها و تنور‌های برقی، صنایع پتروشیمی و یا پالایشگاهی و … را نام برد.

می‌توانند که از انتشار شعله‌ها جلوگیری کنند و دودی که از آن‌ها منتشر می‌شود بسیار کم است و معمولا فاقد گاز‌های سمی و کشنده است. ویژگی دیگر این است که می‌توانند در برابر شوک‌های الکتریکی هم به‌شدت مقاوم باشد. کابل‌های نسوز در صنایع بسیار حساس مورد استفاده قرار می‌گیرند، بنابراین لازم است که به کیفیت تولید این کابل‌ها بسیار توجه شود.

ویژگی کابل های نسوز 

جلوگیری از انتشار شعله

دارای شیلد یا محافظ هستند

فاقد گازهای سمی و کشنده هالوژن هستند

مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمایی دارند

در هنگام آتش سوزی دود کمی ایجاد می کنند

در شرایط هوای خشک و رطوبت عایق مناسبی دارند

قابلیت تحمل دما از منفی 60 الی 250 درجه سانتیگراد

بسیار منعطف و با قابلیت شکل گیری با حفظ پایداری جریان الکتریسیته

مقاومت بالا در برابر جریان های شدید ناشی از ولتاژهای بالای جریان الکتریسیته

مقاومت بالا در برابر اشعه های مختلفی شامل ماورابنفش، مادون قرمز، گاما و ازن

مناسب برای کاربری در پزشکی و صنایع غذایی به دلیل رشد نکردن قارچ و باکتری در ماده سیلیکونی

شیلد‌هایی که برای تولید این کابل استفاده می‌شود در انواع مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به شیلد نواری، شیلد ترکیبی، شیلد بافت، شیلد بافت چند لایه اشاره کرد. شیلد نواری می‌تواند پوشش 100 درصدی را ایجاد کند. این نوع شیلد می‌تواند که انرژی الکتریسیته ساکن را که به وسیله امواج الکترومغناطیس تولید می‌شود را کنترل کند و در نهایت آن‌ها را دفع کند. اما شیلد‌های بافت از به‌هم بافتن سیم‌های نازک تولید می‌شود.

این نوع شیلدها بسیار منعطف هستند و در برابر پارگی هم مقاوم هستند و اما در رابطه با شیلد بافت چند لایه که به منظور ایجاد پوشش حداکثری روی کابل‌ها از دو و یا سه لایه شیلد بافت استفاده می‌کنند و در نهایت برای ایجاد یک پوشش بهتر که انعطاف پذیر هم باشد، معمولا پوشش نواری را نازک‌تر می‌کنند و در نهایت شیلد بافت با تراکم کمتر را به آن اضافه می‌کنند.

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 201 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 20:36

کابل نسوز (Fire Resistant Cable) چیست؟

کابل نسوز به کابلی گفته می شود که بتواند مقدار دمای مشخص در مواجهه با شعله مستقیم را در مدت زمان معینی تحمل نماید.

در این خصوص استانداردهای زیادی همچون IEC ،BS ،IEEE و غیره به بررسی چگونگی ساخت، بهره برداری و تست این کابل ها پرداخته اند که می توان به مهم ترین آنها یعنی استاندارد BS اشاره ای ویژه داشت.

کابل نسوز شیلد دار 

امروزه با توجه به حضور امواج الکترو مغناطیسی پیرامونی موجود در فضاها که ناشی از موارد متعددی است که به ساده ترین آنها میتوان امواج الکترو مغناطیسی پیرامونی ناشی از ترانس چراغ های مهتابی، وسایل موتوری موجود در منازل همچون موتور کولر، یخچال و فریزر گرفته تا امواج الکترو مغناطیسی ناشی از انتشار این امواج توسط کابل های جریان بالا یا ولتاژ بالا و حتی ناشی از حملات فرکانسی یا بمب های الکترو مغناطیسی مواجه هستیم.

یکی از آسیب پذیر ترین ورودی های سیستم های الکتریکی و الکترونیکی کابل ها بوده چرا که در سطح بسیار گسترده ای در صنعت، ساختمان های درمانی، اداری، تفریحی، تجاری و حتی منازل وجود دارند.

همین امر موجب شد تا متخصصین صنعت برق و الکترونیک چاره ای برای این پدیده مزاحم بیاندیشند.

تاریخچه لایه محافظ الکترو مغناطیس یا شیلد به سال 1913 و توسط آقای هوخشتادر در آلمان برمیگردد.

ایشان برای اولین بار با یک لایه کاغذی که پشت آنرا یک لایه نازک فلزی چسبانده بود و به دور کابل ها پیچید و متوجه کاهش تاثیر پذیری کابل ها از امواج الکترو مغناطیسی پیرامونی گردید و این انقلاب صنعتی از اینجا آغاز و روند تکاملی آن کماکان ادامه دارد.

 خطراتی مانند آتش سوزی می شود. 

بهتر است برای جلوگیری از این قبیل اتفاقات از کابل نسوز متناسب با صنعت خود استفاده کنید.

ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن و اﺟﺰاي ﺗﺸﻜﻴﻞ دﻫﻨﺪۀ کابل نسوز ﻛﺎﻣﻼً ﺑﺎ ﻛﺎﺑﻞ ﻫﺎي معمولی ﻣﻮرد اﺳﺘﻔﺎده در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺮق ﻓﺸﺎر ضعیف و ﻓﺸﺎر قوی متفاوت است؛

اﻣﺎ اجزایی که در همه کابل ها با هم مشترک هستند ﻫﺎدي و ﻋﺎﻳﻖ داخلی کابل‌ها می‌باشند.

بیشتر ﺗﻔﺎوت در ﻛﺎﺑﻞ ﻫﺎی مورد استفاده در صنایع کشور ﻧﺎﺷﻲ از ﻛﺎرﺑﺮد آن است، کابل نسوز و دیگر کابل ها با توجه به کاربردشان در صنعت از ﺟﻨﺲ، ﺷﻜﻞ، ﺳﻄﺢ ﻣﻘﻄﻊ و ﺗﻌﺪاد ﻫﺎدي و ﻋﺎﻳﻖ ﺑﺎ ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﺗﻔﺎوت دارند.

اﻳﻦ ﺗﻔﺎوت ﻫﺎ ﻣﻮﺟﺐ شده کابل های مختلفی را در بازار مشاهده کنیم.

با توجه به پیشرفت صنعت الکترونیکی در سال های اخیر شاهد حضور انواع کابل نسوز هستیم، این نوع از کابل ها معمولا بر اساس مقدار مقاومت در برابر حرارت، دسته بندی می‌شوند.

کابل نسوز اساسی ترین و مفید ترین ابزار برای مکان هایی است که با حرارت زیاد روبرو هستند.

در بسیاری از کشورها استفاده از این نوع کابل به یک اتفاق جمعی بدل شده و استفاده نکردن از آنها در مکان های با حرارت زیاد یک تخلف محسوب می شود.

مهمترین کاربرد این نوع از کابل ها جلوگیری از آتش سوزی است.

بهترین نوع کابل نسوز در بازار ؟ 

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد کابل نسوز انواع مختلفی دارد که هر کدام متناسب با نیاز یک صنعت طراحی و ساخته شده اند.

https://printer-sharp.niloblog.com/p/2/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.html

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 129 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 20:33

کلید هوایی چیست؟

کلید هوایی یا به صورت کامل کلیدهای مدارشکن قدرت هوایی (Air Circuit breaker) یا دژنکتور (Disjoncteur) نوعی از کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف هستند که در آمپراژ بالا مورد استفاده قرارمی گیرند.

به عبارت دیگر از آنجایی که مكانیزم سیستم اطفاء جرقه در کلید هوایی در هوای آزاد صورت می گیرد لذا به این دسته از كلیدها، كلیدهای هوایی می گویند.

کلید هوایی، کلید فشار قوی ای است که علاوه بر قطع و وصل خط، حفاظت شبکه را نیز بر عهده دارد و در شرایط اتصال کوتاه شدن شبکه، افزایش یا کاهش بیش از حد ولتاژ، افزایش و یا کاهش بیش از حد فرکانس، افزایش حرارت تجهیزات در اثر توان عبوری بیش از حد از آن ها یا اضافه بار، از سنکرون خارج شدن ژنراتورها و… اشاره کرد.

اجزای کلید هوایی 

کنتاکت های اصلی

دکمه وصل

دکمه قطع

محفظه جرقه گیر

ترمینال های ورود و خروج قدرت ترمینال های فرمان شامل کنتاکت های کمکی، رله شنت، رله آندر ولتاژ، موتور و …

کانتر یا شمارنده دفعات کارکرد کلید

مزایای کلید هوایی چیست ؟ 

در بخش کلید هوایی چیست، استفاده از کلیدهای هوایی در اماکن و مدارهایی که جریانات برقی متناوب می باشد و ممکن است انرژی ایجاد جرقه را تولید نماید، توصیه می گردد. باید در نظر داشت که کلید هوایی احتمالات ناشی از آتش سوزی را کاهش داده و به صفر می رساند.

کلیدهای هوایی به نسبت سایر کلید ها همچون کلید های روغنی دارای سرعت عمل بیشتری می باشند.

کلید هوایی چیست؟ 

از لحاظ اندازه نیز باید در نظر داشت که میزان حجم اشغالی و یا اندازه کلیدهای هوایی کوچکتر بوده و انعطاف اجرایی بهتری دارد.

در کلیدهای هوایی چنانچه جرقه ای رخ  دهد بسیار سریع تر می توان آن را خاموش نمود.

 باید دقت نمود که مدت زمان جرقه میزان آمپر و جریان عبوری مدار ارتباطی ندارد و در تمام احوال یکسان می باشد.

در ابتدای مقاله و بخش “کلید هوایی چیست”، عنوان گردید که عملکرد آن به نسبت سایر انواع کلید های محافظتی بهتر است.

این کلید ها دارای پایداری بیشتری می باشند و به سرویس های دوره و عملیات نگهداری کمتری نیاز دارند.

انواع هدایت جرقه در کلید هوایی 

در نوعی از کلیدهای هوایی از دمنده برای هدایت جرقه به جرقه گیر استفاده می شود و در نوع دیگر از حلقه ی مغناطیسی جهت هدایت جرقه به جرقه گیر استفاده می گردد. در این نوع هدایت نیروی مغناطیسی که در اثر عبور جریان از حلقه ایجاد می شود سبب هدایت جرقه به سمت بالای کلید می گردد و لذا جرقه از داخل جرقه گیرها عبور می کنند.

هنگام قطع کلید ابتدا کنتاکت های اصلی قطع می شود و کنتاکت های جرقه زن همچنان بسته می مانند. سپس با جدا شدن کنتاکتهای جرقه زن، جرقه های تولید شده با عبور از محفظه ها خاموش می گردند. به این ترتیب هنگام قطع و وصل کلید کنتاکت های اصلی جرقه نمی زنند و آسیب نمی بینند و عمر کلید افزایش می یابد.

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 149 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 20:30

بررسی انواع کلید هوایی

 کلید هوایی یکی از انواع کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف است که در آمپرهای بالا استفاده می شود. این کلید از ۶۳۰ تا ۶۳۰۰ آمپر طراحی و ساخته می شود و از مدار در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه آنی و تاخیری و اتصال به زمین محافظت می کند. این نوع کلید در دو سری NT و NW تولید می شود. موارد کاربرد این کلید در ورودی تابلوها است که معمولاً جریان بالایی دارند و برقراری حالت سلکتیو بین کلیدهای ورودی و کلیدهای خروجی را فراهم می کند.

کلید هوایی چیست؟ 

به دلیل وجود سیستم اطفای جرقه توسط هوای آزاد، به این نوع کلیدها، کلید اتوماتیک هوایی گفته می‌شود. عمر مفید کلید هوایی تقریباً دو برابر کلید اتوماتیک یا کمپکت است.

کلید هوایی عمدتأ در ورودی تابلو‌های فشار ضعیف استفاده می‌شود که جریان بالایی دارد و سلکتیویتی کامل بین کلیدهای ورودی و کلیدهای خروجی که از نوع کلیدهای اتوماتیک کمپکت می‌باشند ضروری است. تجهیزات جانبی کلید هوایی شامل رله‌های تریپ (شنت و آندر)، کنتاکت کمکی و خطا، موتور الکتریکی ، اینترلاک، و غیره است.

اجزای کلید هوایی 

اجزای کلید هوایی در شکل زیر به طور کامل بررسی شده است. برخی اجزای این کلید عبارتند از:

دکمه قطع کلید

دکمه وصل کلید

کنتاکت‌‌های اصلی

کنتاکت‌های جرقه‌زن

محفظه‌های جرقه‌گیر

ترمینال‌های ورودی و خروجی

نشان‌گرهای وضعیت قطع یا وصل کلید

لوازم جانبی کلید اتوماتیک

کلید هوایی

اجزای کلید هوایی 

قدرت قطع این کلید نسبت به کلید اتوماتیک بیشتر است. در این نوع از کلیدهای فشار قوی همانند دیگر انواع این کلیدها برای خاموش کردن جرقۀ ناشی از قطع جریان از محفظۀ‌ جرقه‌گیر بزرگ جهت خاموش کردن جرقه استفاده می شود.

محفظۀ جرقه گیر از جنس سیلیس و یا آزبِست بوده و به صورت مشبک و لایه لایه طراحی و ساخته می شود. کاربرد جرقه‌گیر برای تقسیم جرقه به جرقه‌ های کوچکتر و در نتیجه خاموشی زودتر جرقه ها است. کلیدهای هوایی دارای دو نوع کنتاکت است: کنتاکت اصلی که در شرایط وصل کلید، وظیفۀ عبور جریان را بر عهده دارد و دیگری کنتاکت های جرقه زن که در لحظۀ قطع و وصل کلید وظیفۀ هدایت جرقه به سمت جرقه گیر را دارد.

کلیدهای فشار قوی طوری طراحی شده‌اند که به طور اتوماتیک از طریق موتور الکتریکی و یا به صورت دستی کنترل شوند. در شرایط تحت ولتاژ و زیر بار و در زمان اتصال کوتاه که جریان عبوری از مدار ممکن است تا ۱۰ برابر جریان نامی برسد قادر است  بدون آنکه آسیبی به آن برسد مدار را قطع کند. در واقع کلیدهای هوایی به دو صورت خودکار یا دستی عمل می‌کنند.

پرینتر شارپ...
ما را در سایت پرینتر شارپ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوران دخت خدابخش بازدید : 129 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 20:27

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :